Вівторок, 23.01.2018, 20:53

Головна сторінка Реєстрація Вхід
Приветствую Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Події Обухівщини [95]
Події нашого села [4]
Шкільне життя [76]
Події в Україні [83]
Методична скарбничка [10]
Наука та освіта [315]
Подорожі [2]
Психологія [6]
Творча скарбничка [2]
Технології [3]
Цікаве [31]
Корисне [103]
Свята [56]
Обговорення проекту змін до конституції України [1]
Профорієнтація [4]
ЗНО, ДПА [78]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Рейтинг@Mail.ru
Архів записів
Календар
«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Аналіз

виховної роботи

Підгірцівської загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів за 2014-2015 навчальний рік

 

У 2014-2015 навчальному році  виховна діяльність школи була спрямована на реалізацію законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», Загальної декларації прав людини, Декларації прав дитини, Конвенції про права дитини, Всесвітньої декларації про забезпечення виживання, захисту і розвитку дітей, Конституції України, Постанов Кабінету Міністрів України та державних національних програм.

Виховна мета роботи педагогічного колективу школи: «Формування гармонійно розвиненої особистості на сучасному етапі розвитку освіти».

Основні завдання  виховної роботи на 2014-2015н.р.:

1. Формування в учнів національної свідомості , патріотизму, любові до свого народу , до України , активної громадянської позиції, готовність до участі в процесах державотворення, відданості у служінні Батьківщині.

2. Формування політичної та правової культури , виховання поваги до Конституції України, законодавства, державної мови та державних символів України.

3. Забезпечення духовно-морального розвитку учнів, запобігання негативному впливу на свідомість учнів інформації, що містять бездуховність.

4. Впровадження в суспільну свідомість переваг  здорового способу життя, формування національного культу соціально активної , фізично здорової та духовно багатої особистості.

5. Формування в учнів екологічної культури, виховання причетності й відповідальності за збереження і примноження природних багатств.

6. Формування в учнів основ естетичної культури, організації дозвілля учнів, пошук його нових форм.

7. Підвищення пріоритету загальнолюдських цінностей, виховання морально етичних засад поведінки і світогляду учнів, виховання в них життєвої компетентності.

8. Формування в учнів свідомого ставлення до власного здоров’я, навичок безпечної поведінки. Вироблення гігієнічних навичок, у праці, навчанні, побуті та відпочинку, статевому вихованні. Збереження  фізичного здоров’я учнів.

9. Задоволення потреб учнів у професійному самовизначенні, розвиток здатності до самостійного життєвого вибору.

10. Активізація роботи учнівського самоврядування, залучення учнів до усвідомленої і систематичної участі у вирішенні важливих питань життя класу та школи.

11. Вдосконалення навчально-виховного процесу, забезпечення  єдності  діяльності педагогів та органів учнівського самоврядування.

12. Реалізація особистісно-орієнтованого навчання у навчально-виховному процесі.

13. Забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, впровадження інтерактивних методів виховної роботи.

Для реалізації поставлених завдань розроблено план виховної роботи школи та план роботи шкільного методичного об’єднання КК. Запланована робота охоплює всі напрямки виховання: громадянське, військово-патріотичне, трудове, моральне, художньо-естетичне, екологічне, родинно-сімейне, превентивне, формування здорового способу життя та включає проведення календарних, традиційних шкільних свят, заходів, конкурсів, акцій. Проведена робота сприяла виконанню завдань національної програми «Діти України», «Комплексної програми профілактики злочинності і бездоглядності», «Програми профілактики ВІЛ-інфекції», Програми затвердженої Міністерством освіти і науки України «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України»,комплексно-цільової програми «За здоровий спосіб життя» та ін.

Протягом навчального року було видано ряд наказів, що сприяли організації виховної діяльності  школи:

  • наказ № 44 від 26.08.2014  «Про призначення класних керівників»;
  • наказ № 45 від 26.08.14 «Про організацію навчально-виховного процесу та режим роботи школи на 2014-2015 н. р.»;
  • наказ № 50 від 29.08.14 «Про створення комісії з надзвичайних ситуацій»;
  • наказ № 56 від 01.09.14 «Про організацію Тижня безпеки життєдіяльності»;
  • наказ № 57 від 01.09.14 «Про організацію національно-патріотичного виховання у 2014-2015 н. р.»;
  • наказ № 58 від 02.09.2014 «Про організацію роботи щодо запобігання насиллю над дітьми та попередження жорстокого поводження з ними у 2014-2015 н. р.»;
  • наказ № 59 від 02.09.2014 «Про організацію діяльності учнівського самоврядування у 2014-2015 н.р.»;
  • наказ № 60 від 02.09.2014 «Про організацію профорієнтаційної роботи у 2014-2015 н. р.»;
  • наказ № 61 від 03.09.2014  «Про організацію роботи з попередження та профілактики правопорушень, злочинності та СНІДу серед учнів у 2014-2015 н. р.»;
  • наказ № 62 від 03.09.2014  «Про організацію Олімпійського уроку та Тижня фізичної культури і спорту»;
  • наказ № 63 від 03.09.2014  «Про посилення контролю щодо збереження здоров’я учнів під час проведення уроків фізичної культури, захисту Вітчизни та позакласних спортивно-масових заходів»;
  • наказ № 64 від 03.09.2014  «Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами у 2014-2015 н. р.»;
  • наказ № 65 від 04.09.2014 «Про організацію роботи з обдарованими учнями навчального закладу  у 2014 – 2015 н. р.»;
  • наказ № 66  від 05.09.2014 «Про організацію роботи  щодо формування в учнів антисуїцидальних бар’єрів  та запобігання суїциду»;
  • наказ № 69  від 19.09.2014 «Про участь в обласному конкурсі малюнку «Твоє майбутнє – в твоїх руках»;
  • наказ № 69-А  від 19.09.2014 «Про підсумки проведення Тижня безпеки життєдіяльності»;
  • наказ № 70  від 23.09.2014 «Про участь учнів у міськрайонному заході «Галопом по Європам»;
  • наказ № 71-А  від 23.09.2014 «Про підсумки проведення Тижня фізичної культури та спорту»;
  • наказ № 72  від 30.09.2014 «Про участь та підготовку учнів до спартакіади у 2014-2015 н. р.»;
  • наказ № 74-А  від 30.09.2014 «Про проведення в школі Тижня правових знань»;
  • наказ № 76-А  від 20.10.2014 «Про проведення  Тижня попередження дорожньо-транспортного травматизму»;
  • наказ № 77-А  від 22.10.2014 «Про підсумки проведення Тижня правових знань в школі»;
  • наказ № 78  від 23.10.2014 «Про проведення благодійної акції «Зігрій українського солдата»;
  • наказ № 82  від 03.11.2014 «Про організацію роботи за виховними програмами національно-патріотичного спрямування»;
  • наказ № 82-А  від 03.11.2014 «Про підсумки проведення Тижня попередження дорожньо-транспортного травматизму в школі»;
  • наказ № 84  від 04.11.2014 «Про затвердження рішення педради: «Створення сприятливого педагогічного середовища для розвитку здібностей та обдаровань учнів навчального закладу»;
  • наказ № 85-А  від 05.11.2014 «Про проведення в школі Тижня української мови»;
  • наказ № 91  від 19.11.2014 «Про участь вчителів та учнів у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості, присвяченого Шевченківським дням, у 2014-2015 н. р.»;
  • наказ № 92  від 19.11.2014 «Про участь в І (районному) етапі обласної виставки-конкурсу дитячого малюнка «Право очима дітей»;
  • наказ № 93  від 19.11.2014 «Про проведення шкільного  етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»)»;
  • наказ № 94-А  від 27.11.2014 «Про підсумки проведення  в школі Тижня української мови»;
  • наказ № 100 від 08.12.14 «Про підготовку до засідання педагогічної ради з питання: «Готовність педагогів навчального закладу ефективно здійснювати здоров’язбережувальну  діяльність, формувати культуру здорового способу життя школярів, удосконалюючи навчально-виховний процес»;
  • наказ № 102  від 08.12.2014 «Про проведення в школі Тижня знань протипожежної безпеки»;
  • наказ № 105  від 24.12.2014. «Про стан відвідування учнями навчальних занять у І семестрі 2014 – 2015 н. р.»;
  • наказ № 107  від 24.12.2014. «Про подальше вдосконалення національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді»;
  • наказ № 108  від 26.12.2014. «Про підсумки проведення в школі Тижня знань  протипожежної  безпеки»;
  • наказ № 109  від 26.12.2014. «Про проведення І та участь у ІІ етапі обласного поетичного конкурсу «Зерна доброти»;
  • наказ № 5 від 12.01.2015  «Про результати перевірки планування класними керівниками виховної роботи та якості її виконання у І семестрі 2014-2015 н. р.»;
  • наказ № 7 від 15.01.2015  «Про заходи безпеки у навчальному закладі»;
  • наказ № 11 від 09.02.2015  «Про порядок створення органів цивільного захисту, підготовки і проведення Дня цивільного захисту»;
  • наказ №13 від 23.02.2015  «Про участь у І (районному) етапі обласного конкурсу на кращий суспільно-корисний проект учнівського самоврядування»;
  • наказ №17 від 18.03.2015  «Про проведення двомісячника благоустрою»;
  • наказ №18 від 18.03.2015  «Про основні заходи цивільного захисту»,
  • наказ №24 від 26.03.2015  «Про підсумки проведення Дня цивільного захисту»;
  • наказ №28 від 31.03.2015  «Про участь у І (районному) етапіВсеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»)»;
  • наказ №30 від 17.04.2015  «Про організацію профілактичної роботи з безпеки життєдіяльності у весняно-літній період 2015 р.»;
  • наказ № 33 від 20.04.2015  «Про організацію екскурсії з учнями 11 класу до військової частини с. Підгірці»;
  • наказ № 38 від 22.04.2015 «Про організацію та проведення святкування 70-ї річниці Великої Перемоги, Дня пам’яті та   вшанування ветеранів Другої світової війни»;
  • наказ № 41 від 15.05.2015 «Про організацію Тижня безпеки життєдіяльності»;
  • наказ № 43 від 26.05.2015 «Про підсумки проведення Тижня безпеки життєдіяльності»;
  • наказ № 51 від 02.06.2015 «Про стан відвідування учнями навчальних занять у ІІ семестрі 2014-2015 н. р.»;
  • наказ № 56 від 09.06.2015 «Про підсумки виховної роботи в школі у 2014-2015   н. р.».

Питання виховної роботи розглядалися на педагогічних радах:

Нарада 1 ( протокол №11 від 25.08.2014):

  1. Особливості організації виховної роботи, психологічного та соціального супроводу учнів.
  2. Методичні рекомендації щодо планування роботи класного керівника.
  3. Методичні рекомендації щодо проведення Першого уроку.
  4. Про проведення Тижня безпеки життєдіяльності та Олімпійського уроку та Тижня фізичної культури і спорту в школі.

Нарада 2 ( протокол №12 від 22.09.2014):

  1. Розвиток творчих та інтелектуальних здібностей учнів, залучення дітей до занять у гуртках та спортивних секціях .
  2. Організація та проведення заходів, направлених на підвищення рівнякультури поведінки учнів.
  3. Хід реалізації Національної програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів ЗНЗ України».
  4. Про проведення Тижня правових знань та Тижня попередження дорожньо – транспортного травматизму в школі.

Нарада 3 ( протокол №13 від 20.10.2014):

  1. Про діяльність педагогічного колективу щодо збереження та зміцнення психологічного та фізичного здоров’я учнів.
  2. Участь у районному Ярмарку професій.
  3. Організація роботи з батьками учнів.
  4. Про проведення Тижня української мови та «Дня відкритих дверей» в школі.
  5. Про організацію осінніх канікул.

Нарада 4 ( протокол №14 від 17.11.2014):

  1. Про підготовку до проведення Новорічного свята в школі.
  2. Профілактика суїцидальної поведінки серед учнів школи.
  3. Про проведення Тижня протипожежної безпеки .
  4. Про участь у районному заході до Дня боротьби зі СНІДом.
  5. Організація діяльності учнівського самоврядування в школі.

Нарада 5  ( протокол №15 від 15.12.2014):

  1. Про підготовку та проведення загальношкільних батьківських зборів.
  2. Про діяльність педагогічного колективу по запобіганню злочинів та правопорушень серед неповнолітніх.
  3. Про рівень згуртованості класних колективів.
  4. Про організацію зимових канікул.

Нарада 6  ( протокол №1  від 12.01.2015):

1. Самоаналіз виховної діяльності класних керівників.

2. Виконання плану виховної роботи за І півріччя.

3. Про стан відвідування учнями навчального закладу у І півріччі.

4. Підготовка і проведення вечора – зустрічі з випускниками та заходів з профорієнтаційної роботи.

Нарада 7 (протокол №2 від 16.02.2015):

  1. Про участь у районному Ярмарку професій.
  2. Впровадження гендерних підходів в освіті.
  3. Про організацію весняних канікул.
  4. Про проведення свята до Міжнародного жіночого дня.

Нарада 8 ( протокол №3 від 16.03.2015):

  1. Про роботу класних керівників по вихованню естетичної культури та свідомої дисципліни учнів.
  2. Про проведення заходів з охорони навколишнього середовища.
  3. Про організацію і проведення з дітьми колективних творчих справ.

Нарада 9 (протокол №4 від 20.04. 15):

  1. Про участь у фестивалі учнівського самоврядування Обухівщини.
  2. Про організацію Тижня безпеки життєдіяльності та заходів з профілактики правопорушень серед учнів школи.
  3. Про проведення аналізу вільного часу учнів, що схильні до правопорушень.
  4. Про проведення заходів до Дня Перемоги, Дня пам’яті та   вшанування ветеранів Другої світової війни.

Нарада 10 (протокол №5 від 25.05.15)

  1. Про виконання плану виховної роботи за ІІ півріччя.
  2. Про аналіз проведеної виховної роботи в школі за 2014-2015 н. р.
  3. Про проведення свята Останнього дзвоника в школі.
  4. Про організацію літнього відпочинку школярів.
  5. Про проведення випускних вечорів та заходів до Дня захисту дітей.

         Важливі питання виховного процесу були розглянуті на загальношкільних батьківських зборах:

1. «Батьківські права та обов’язки: правова основа.  Попередження правопорушень та запобігання травматизму в школі та в позаурочний час» (протокол № 6 від 24.09.2014);

2. «Конфлікти батьків з дітьми та шляхи їх подолання. Попередження правопорушень та запобігання травматизму в школі та в позаурочний час» (протокол № 1 від 07.04.15).

Поточні проблеми організації навчально-виховного процесу були розглянуті на засіданнях батьківського комітету школи. Протягом року було проведено 4 засідання ( протокол №6 від 04.09.2014, протокол №7 від 15.12.2014, протокол № 1 від 03.03.2015, протокол №2 від 11.05.15).

У 2014 – 2015 навчальному році у школі були проведені такі загальношкільні виховні заходи:

Традиційна свята:

  • свято Першого дзвоника; 
  • Свято квітів;
  • Свято Миколая;
  • «Українські вечорниці»;
  • Новорічна свято;
  • Осінній ярмарок;
  • Різдвяні колядки;
  • День Святого Валентина;
  • Музично – літературне свято «Нащадки Кобзаря»;
  • Свято 8  Березня «А жінка в світ приходить для любові»;
  • Концерт фортепіанної музики та інші.

Акції:

  • «Врятоване  дерево»;
  • «Шкільне подвір’я»;
  • «Милосердя»;
  • «Не бути байдужим»;
  • «Добро творить Миколай»;
  • «Птахи, що живуть поруч»;
  • «Квіти на шкільному дворі»;
  • «Подаруй книгу бібліотеці»;

«Старій книзі – нове життя»;

  • «Доброго ранку, ветеране!»;
  • «Тарасова верба»;
  • «Діти Київщини – воїнам АТО»;
  • «Зігрій українського солдата» та інші.

Загальношкільні лінійки:

  • до Дня визволення Київщини від німецько-фашистських загарбників;
  • до Дня пам’яті жертв голодомору;
  • до Дня рідної мови;
  • до всесвітнього Дня боротьби зі СНІДом;
  • до Дня народження Т.Г. Шевченка;
  • до Дня Соборності України;
  • до Дня соціальної справедливості;
  • до Всесвітнього дня Землі»;
  • до Дня пам’яті Чорнобильської трагедії;
  • до Дня боротьби за права кримськотатарського народу.

Конкурси:

  • малюнків на асфальті «Барви рідної землі»(1-4кл.);
  • фото «Позитив через об’єктив» (5-11кл.);
  • фото «Моя країна – Україна»(5-11кл.);
  • плакатів до Дня боротьби з курінням;
  • художньо-літературний «Ми українці – єдина сім’я»;
  • літературний «Новорічне вітання»;
  • строю та пісні;
  • стінгазет «Чиста вода – чиста планета»;
  • літературний «Моя школа найкраща»;
  • фото та малюнків до Міжнародного дня птахів;
  • малюнків «Мандри до зірок»;
  • малюнків «Подаруй матусі свято»;
  • «Писанкове деревце»;
  • літературний «Захистимо Україну від лиха»;
  • поетичний «Зерна доброти»;
  • малюнків «Подаруй солдату крила»;
  • «Український сувенір»;
  • «Новорічна композиція»;
  • малюнків «Твоє майбутнє – в твоїх руках»;
  • виконавців сучасної пісні «Калиновий дзвін»;
  • «Право очима дитини» та інші.

         Крім традиційних свят, акцій, лінійок,конкурсів тощо  в школі було організовано і проведено ряд нових виховних заходів: театралізована постановка п’єс «Фараони» (О. Коломійця) та «Міщанин – шляхтич» (Б. Ж. Мольєра) під керівництвом Левченко Л. М., театралізоване свято «Хеллоуін» під керівництвом батьківського активу школи (Подуфалої О. Ж. , Горбачової І. С.) , постановка мюзиклу «Дорога до свободи» під керівництвом Перепелиці О. В., колективна творча робота « Великоднє деревце на подвір’ї моєї школи», тренінгові заняття в рамках семінару – тренінгу «Як стати лідером». 

Найбільшою увагою дітей та батьків користувалися заходи творчого характеру, що сприяють розвитку здібностей учнів, їх самореалізації (близько 75% ). Проте всі заходи, що проводилися в школі протягом року були цікавими, змістовними і результативними , свідченням чого є відгуки учнів, батьків, жителів села.

В процесі роботи  вчителями були використані  різноманітні методи роботи з дітьми: заохочення, переконання, порада, схвалення, рекомендація, вказівка тощо. Здебільшого, із можливих засобів педагогічного впливу, використовувались особистий приклад учителя, батьків та педагогічне слово. Зацікавленості та активності дітей сприяло використання різноманітних форм роботи з дітьми. Найбільшою популярністю в учнів  користувалися тренінги, змагання та конкурси ( за участі батьків та вчителів), свята, театралізовані постановки, колективні творчі справи,благодійні акції,участь в дитячо-юнацькій військово-патріотичній грі «Сокіл» («Джура»), зустрічі з військовослужбовцями, волонтерами та інструкторами практичної медицини, участь в міськрайонному заході «Галопом по Європах» та проведення в школі Дня цивільного захисту.

 Протягом року проводилися ряд  предметних та тематичних  тижнів.

В поточному навчальному році  велика  увага приділялась формуванню громадянина-патріота України, створенню умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів, вихованню громадянина з демократичним світоглядом і культурою, вихованню в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я.

Однією із складних проблем сучасної школи є наявність правопорушень серед дітей та підлітків. Головними напрямками роботи, спрямованої на виконання комплексної цільової програми боротьби зі злочинністю, є індивідуальна робота з дітьми, схильними до пропусків занять, правопорушень, до девіантної поведінки. Робота з даними учнями  була спланована на початку року та систематично проводилась протягом даного періоду. З такими учнями та їх батьками регулярно проводились бесіди вчителями, батьками, представниками сільської громади, інспекторами кримінальної міліції у справах дітей. Проблеми виховного процесу даних учнів розглядались на педрадах, на нарадах при директорові, засіданнях МО КК та батьківського комітету школи, на класних та загальношкільних батьківських зборах. Було проведено Тиждень  правових знань та Тижні безпеки життєдіяльності і попередження правопорушень.

Велика робота проведена з дітьми та сім’ями, що потрапили в складні життєві обставини: поновлено банк даних таких сімей, проведено ряд індивідуальних бесід з учнями, зустрічей з батьками, зустрічей з представниками сільської громади.  Робота  була спрямована на  посилення уваги на такі сім’ї з боку вчителів, батьків, сільської громади та громадських організацій; надання посильної всебічної допомоги дітям та їх батькам. Учні даної категорії  були залучені до активної роботи в шкільному учнівському самоврядуванні, участі у конкурсах, загальношкільних заходах,роботі шкільного гуртка «Бісероплетіння»,  заходах районного рівня (фестиваль учнівського самоврядування Обухівщини, Новорічні розважальні заходи для дітей Обухівського району, зустріч-бесіда  з соціальним працівником на тему «Репродуктивне здоров’я»,  семінар-тренінг  «Як стати лідером», участь в дитячо-юнацькій військово-патріотичній грі «Сокіл» («Джура») та конкурсах ОРЦТДТЮ).

Чотири учні школи за державною програмою підтримки дітей – переселенців із зони АТО  мали можливість відпочити в Австрії.

У відповідності з перспективним планом контролю  з виховної роботи школи, протягом навчального року заступником з виховної роботи Галабурдою С. О. було проведено моніторингове дослідження рівня естетичної культури учнів школи, що включало проведення анкетування учнів, опитування, спостереження за роботою учасників гуртка «Бісероплетіння», аналіз результатів участі учнів школи у конкурсах шкільного та районного рівня, аналіз  проведених загальношкільних та класних виховних  заходів.  Підсумки результатів  дослідження   підведені на засіданні МО КК ( протокол № 2 від 14.05.15). 

Протягом навчального року  в школі працювало МО класних керівників, робота якого була спрямована на вирішення наступної науково-методичної проблеми : «Формування гармонійно розвиненої особистості на сучасному етапі розвитку освіти».  На засіданнях      об’єднання  розглядались питання планування методичної та виховної роботи, методичні рекомендації класним керівникам, які використовуються педагогами  у проведенні виховних годин та заходів.

 Протягом року було проведено чотири засідання МО:

1. Тема засідання: « Затвердження перспективного плану роботи МО на 2014-2015 н.р. Огляд сучасної методичної літератури з проблем виховання.»  ( протокол №5 від 04. 09. 2013р.).

2. Тема засідання: «Формування поведінки підлітка в суспільстві». ( протокол №6 від 28.10.14р.).

3. Тема засідання: «Удосконалення роботи класних  керівників щодо громадянського та патріотичного виховання учнів в школі» (протокол № 1 від 18.03.2015р.).

4. Тема засідання: «Формування творчої особистості школяра засобами етнопедагогіки» (протокол № 2 від 14.05.2015р.).

Робота педагогічного колективу школи у напрямку художньо-естетичного виховання була презентована під час районного заходу, постійно-діючого семінару ЗДВР та педагогів-організаторів 25 грудня 2014 року.

Класні керівники школи працюють за такими виховними програмами:

«Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів ЗНЗ України» (всі класні керівники), «Я-особистість» (Олійник Н.О.); «Веселковий  світ –діалог поколінь» (Моргачова Л.Д.);  «Пізнаємо  себе і світ навколо нас»    (Кравчук О.С.); «Ти – людина» ( Цілик Л.В.) – класний керівник  Галабурда С. О. , «Колосок» (Тарахан О.В.); «Веселковий  світ -діалог поколінь» (Моргачова Л.Д.);  «Ти – людина» ( Цілик Л.В.) – класний керівник Губіна Н. А. , «Я -особистість»  (Олійник Н.О.);  «Все задумано  мудро в природі: жити всьому у мирі  і  згоді» (Половинчак Н.М.);  «Ти – людина»  ( Цілик Л.В.) – класний керівник Львовська Н. В., «Колосок» (Тарахан О.В.) – класний керівник Синільник З. П. Класні керівники 9-11 класів (Пількевич О. М., Білоус М. П., Красовська А.П.) використовують у роботі матеріали профорієнтаційних програм «Побудова кар’єри» та «Моя майбутня професія: правила вибору».

Протягом року проводились оперативні наради класних керівників, на яких вирішувались поточні питання з організації виховної роботи.

Класними керівниками та класоводами  було проведено ряд відкритих виховних годин та заходів . Всі проведені заходи є цікавими, результативними, ефективними. Хороші результати у роботі мають Львовська Н. В.,Левченко Л. М.,  Красовська А. П., Синільник З. П., Губіна Н. А., Галабурда С. О., Перепелиця О. В.  Добре працювали протягом року молоді вчителі Білоус М. П., Пількевич О. М.,  Опришко О. А.Потребує методичної допомоги класний керівник Єрьоменко К. В.

Поряд з традиційними формами виховної роботи значне місце посідає шкільне самоврядування. Учнівський комітет складається з 15 учнів і об’єднує у собі роботу 5 комісій: «Дисципліна і порядок», «Знання», «Дозвілля», «Прес-центр», «Туризм і спорт».

Організація самоврядування побудована на інноваційних підходах:

  • рівність можливостей;
  • змінність управлінських позицій;
  • особистісна взаємодія;
  • відношення співробітництва;
  • демократичність вибору;
  • педагогічна підтримка учасників самоврядування;
  • задоволення учнівської природної потреби у самостійній діяльності;
  • демократичні стосунки;
  • добровільне об’єднання;
  • співробітництво.

Робота органів самоврядування налагоджена таким чином, що кожен учень має доручення (постійні, тимчасові), протягом свого навчання проходить школу учнівського самоврядування. Діяльність самоврядування учнів відзначається чіткістю, конкретністю планування, координацією різних його категорій, результативністю. Планування  роботи органів самоврядування здійснюється на основі «розвідки цікавих справ» ( шляхом опитування) та аналізу пропозицій учнів школи ( за матеріалами поштової скриньки«Хочу сказати своє слово…») З ініціативи самоврядування у школі протягом року проводилися рейди перевірки стану шкільних підручників, контролювалось чергування по класах та школі, дотримання вимог зовнішнього вигляду, проводилась ранкова зарядка. Результати даного контролю аналізувалися на щотижневій загальношкільній лінійці. За ініціативи учнів школи проведені були спортивні змагання та конкурсно-розважальні програми різного характеру.

Представники шкільного учнівського самоврядування плідно співпрацюють з Радою учнівського самоврядування району, беруть активну участь у акціях та заходах цього рівня. 

На наступний навчальний необхідно вирішити такі завдання:

  • сприяти розвитку і розширенню ролі учнівського самоврядування та залучення учнів  4-11 класів  до активної діяльності в шкільному колективі;
  • спрямовувати й координувати зусилля усіх педагогів та органів учнівського самоврядування на вдосконалення навчально-виховного процесу, забезпечувати єдність їхньої діяльності, розпочати роботу щодо  навчання шкільного  активу;
  • допомагати органам учнівського самоврядування у піднятті престижу, створенні такої атмосфери в колективі, за якої члени педагогічного колективу будуть зважати на думки та рішення органів учнівського самоврядування;
  • безпосередньо співпрацювати з тими учнями-лідерами, які очолюють шкільні органи учнівського самоврядування;
  • продовжувати практику рейтингової оцінки дисциплінованості класних колективів, урізноманітнити міри впливу на  правопорушників, залучати таких дітей до  більш  активного шкільного життя.

У школі налагоджена робота з обдарованими дітьми: розроблені основні напрямки та завдання роботи з обдарованими дітьми, у виховному плані роботи школи на поточний рік  заплановано ряд заходів для реалізації програми «Обдарована дитина», при цьому  враховано єдність природних, інтелектуальних, творчих та спортивних здібностей, які сприяють глибокому розумінню навколишнього світу, окремих напрямків науки і як результат – високий рівень самореалізації кожного учня. Ведеться картка обдарованої дитини, кожен класний керівник має інформацію про дітей класу відносно здібностей всіх учнів у класі. Учні школи беруть участь у районних олімпіадах,  конкурсах   Обухівського районного центру творчості дітей та юнацтва, конкурсах обласного рівня («Зерна доброти», «Захистимо Україну від лиха»,  «Калиновий дзвін»).

У школі постійно працюєгурток  «Бісероплетіння»  (керівник – Перепелиця О. В.). Протягом року його відвідує  близько 25  учнів школи , що становить 20%  від загальної кількості учнів. Робота у гуртку має високі якісні показники. Так, члени гуртка «Бісероплетіння » організовували виставки робіт, виготовляли  подарунки до свят вчителям, батькам, гостям,  виготовляли сувеніри воїнам – учасникам АТО.

 До  роботи у   гуртку  залучені діти, що потрапили у складні життєві обставини.

Значне  місце у вихованні дитини завжди відводилося сім’ї, а тому співпраця з батьками має кілька стратегічних напрямків:

І. Психолого-педагогічна просвіта батьків (на засіданнях батьківського всеобучу адміністрація школи, вчителі,  представники правоохоронних органів, лікарі спрямовують батьків на необхідність створення оптимальних умов для збереження життя і здоров’я дітей, формування гуманних стосунків з дітьми, попередження насильства в сім'ї, організовуються зустрічі для батьків з представниками соціальних служб, проводяться загальношкільні батьківські  збори та конференції, на яких піднімаються питання відношень , взаєморозуміння батьків та дітей, ранньої агресії серед дітей та підлітків,  питання про те, як впливають відносини в сім’ї на фізичне та психічне здоров’я дитини.

ІІ. Організація діяльності батьківського комітету школи та участь представників батьківської громади в діяльності ради школи,  що сприяє підвищенню авторитету батьків серед учнів та педагогів школи.

ІІІ. Індивідуальна робота з батьками учнів, які потребують посиленої педагогічної уваги , індивідуальна бесіда з представниками адміністрації, а також проведення фестивалю сімейної творчості, де беруть участь талановиті батьки та діти. 

Одним із важливих завдань школи є залучення батьків до загального виховного процесу, використання їх творчих можливостей у позакласній роботі з класними  колективами та індивідуальній роботі з неблагополучними родинами. Робота з батьками спрямована на створення єдиного колективу вчителів, батьків, учнів.

У процесі  роботи педагогічного колективу школи з батьками було виявлено кілька проблемних питань:

- розбіжність між практикою сімейного виховання та загальними педагогічними уявленнями батьків;

-непослідовність і несистематичністьздійснення батьками виховного  впливу на дітей;

-негативний особистий приклад батьків у вихованні  дитини.

Вирішенню цих питань сприяли різноманітні форми роботи з батьками: батьківські збори , індивідуальні бесіди,  лекції , консультації, дні відкритих дверей, тематичні вечори , спільні виховні заходи для батьків та дітей,  організація екскурсій  за участю батьків(класні керівники Левченко Л. М., Галабурда С. О.),  тощо.

Протягом року було проведено два засідання  загальношкільних  батьківських зборів( протокол № 6 від 24. 09 2014;  протокол № 1 від 07. 04.2015), чотири засідання батьківського комітету школи (протокол №6 від 04.09.2014, протокол №7 від 15.12.2014, протокол № 1 від 03.03.2015 та протокол №2 від 11.05.15 ), індивідуальні бесіди, відкриті виховні години та родинні свята,за підтримки батьків організовано участь учнів школи в конкурсі «Великоднє деревце», у фестивалі учнівського самоврядуванні Обухівщини, дитячо-юнацькій військово-патріотичній грі «Сокіл» («Джура»).

В цілому , спільна робота батьків і вчителів була результативною: проведено багато цікавих заходів, визначено напрямки співпраці на наступний навчальний рік.  Для покращення взаєморозуміння між батьками, учнями та вчителями, можливості висловлення своєї думки, пропозиції чи побажання у поточному навчальному році  продовжено роботу поштової скриньки «Хочу сказати своє слово…"

Протягом 2014-2015 н.р. педагогічний колектив плідно співпрацював з різними громадськими організаціями та державними установами:

-Підгірцівською сільською радою ( матеріальна допомога школі, участь у проведенні заходів на рівні села,  матеріальне забезпечення  дитячого відпочинку влітку);

- міськрайонним центром зайнятості ( участь у традиційних районних заходах

« Ярмарок професій», конкурсі малюнків «Твоє майбутнє - в твоїх руках» );

- кримінальною міліцією у справах дітей Обухівського РВ ГУ МВС України в Київській області ( проведення профілактичних та роз’яснювальних бесід з учнями , що схильні до правопорушень та їх батьками);

- районною учнівською Радою самоврядування  Обухівщини( участь у проектній діяльності, проведення районних заходів - акцій, флешмобів, квестів, фестивалю учнівського самоврядування);

- медичними працівниками сільського ФАПу (організація профілактичнихбесід та обговорень);

-центром соціальної служби дітей та молоді району (зустріч-бесіда  з соціальним працівником на тему «Репродуктивне здоров’я»);

- творчо-пізнавальний центр «Дитяча світлиця» с. Ходосіївка (участь у гуртках, майстер-класах).

У перспективі планується  співпраця з державними установами юридичного напрямку роботи.

У річному плані роботи школи заплановані і виконані заходи з охорони праці і техніки безпеки учнями, працівниками школи. Проводяться вступний та первинний інструктажі з охорони праці, розроблені інструкції з техніки безпеки для кожного навчального кабінету, з кожного виду практичних і лабораторних робіт, які пов’язані з можливістю отримання учнями травм або загрозою здоров’ю учнів. Всі інструкції та посадові обов’язки робітників школи узгоджені з профспілковим комітетом школи. В класних куточках присутня інформація з техніки безпеки. Систематично проводяться тематичні тижні, загальношкільні конкурси малюнків, творів на дану тематику. Було організовано і проведено День цивільного захисту.

Важливе місце у системі виховної діяльності школи посідає управління навчально-виховним процесом. У нашій школі це чіткий розподіл обов’язків між адміністрацією, всіма членами педколективу, творча співдружність з позашкільними закладами, використання ініціативи громадських організацій, залучення учнівського самоврядування тобто чіткий розподіл праці та встановлення функціональної залежності між усіма складовими педагогічноїсистеми.

Аналіз проведеної роботи педагогічного колективу Підгірцівської ЗОШ у 2014-2015 н.р. свідчить про те, що робота була керованою, планомірною і дала позитивні результати у вихованні учнів, згуртованості класних колективів, зростанні творчої віддачі педагогів. Поставлені завдання виконані, виховна мета здебільшого досягнута . Неповною мірою були  використані можливості шкільного учнівського самоврядування.

У наступному навчальному році класним керівникам та класоводам рекомендується продовжити здійснювати індивідуальний підхід у виховній роботі, урізноманітнювати види роботи з батьками, залучати їх до позакласної роботи школи. Педагогу-організатору рекомендується залучати до участі у роботі шкільного самоврядування представників усіх  класів школи.

Пріоритетними завданнями виховної роботи на 2014-2015 н.р. є:

  • реалі
Форма входу
Пошук

2

Новини
Події Обухівщини
Події нашого села
Шкільне життя
Події в Україні
Методична скарбничка
Наука та освіта
Подорожі
Психологія
Творча скарбничка
Технології
Цікаве
Корисне
Свята
Наш сайт
"Підгірцівська ЗОШ І-ІІІ ступенів"

Підгірцівська ЗОШ І-ІІІ ступенів


Корисні лінки
Департамент освіти Київської ОДА
Київський обласний ІПОПК
Освітній портал 'Педпреса'
Український центр оцінювання якості освіти України

Відділ освіти Обухівської РДА

Методкабінет відділу освіти

Освіта в Україні і за кордоном

Освітній портал

ЄвроОсвіта

Освіта в Польщі

Овруцька гімназія ім. А.С.Малишка

Інститут інноваційних технологій і змісту освіти

Підгірцівська ЗОШ І-ІІІ ст.

Від.освіти Володарської РДА

Полтавська школа №19

Шульгинська ЗОШ І-ІІІ ст.

Урок. Сайт учителів почат. класів

Астро-физический портал

Безкоштовний каталог сайтів

Навчальні тести

Цікава математика

Освіта в Україні.Парта

ДНЗ "Зірочка",м.Обухів

ЦТДЮ Київщини

Вірші, пісні Н.Красоткіної

НВК 'СЗОШ-ЗОШ І-ІІІ ст №1 ім.А.С.Малишка'


Айверсайт новостей