Неділя, 24.09.2017, 09:34

Головна сторінка Реєстрація Вхід
Приветствую Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Події Обухівщини [91]
Події нашого села [4]
Шкільне життя [66]
Події в Україні [82]
Методична скарбничка [10]
Наука та освіта [312]
Подорожі [2]
Психологія [6]
Творча скарбничка [2]
Технології [3]
Цікаве [30]
Корисне [102]
Свята [50]
Обговорення проекту змін до конституції України [1]
Профорієнтація [4]
ЗНО, ДПА [77]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Рейтинг@Mail.ru
Архів записів
Календар
«  Липень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Головна » 2017 » Липень » 18 » Проблеми вступу: основні запитання і відповіді
23:19
Проблеми вступу: основні запитання і відповіді

Відповіді на основні проблемні питання, що виникають у абітурієнтів та працівників приймальних комісій вишів, надані адміністратором системи електронних кабінетів вступників ДП «Інфоресурс».

1. Нестабільна робота ЄДЕБО (оператори та адміністратори ВНЗ не можуть нормально працювати ні в робочий час, ні у позаробочий чи навіть вихідні дні) + проблеми зі створення Електронних кабінетів абітурієнтів (неможливість створення).

Програмне забезпечення в цілому працездатне, всі основні функції, передбачені технічним завданням, реалізовані. Водночас, враховуючи те, що строки на впровадження Програмного забезпечення суттєво обмежені, виникають певні складнощі. Це пов’язано з тим, що під час повного навантаження на програмне забезпечення періодично виявляються окремі недоліки, які неможливо було встановити під час випробувань.

Для організації ефективного взаємозв’язку з користувачами ЄДЕБО в Міністерстві освіти і науки України та Державному підприємстві «Інфоресурс» забезпечено функціонування телефонів «гарячої лінії», за якими відповідні фахівці надають консультації, приймають зауваження та побажання до роботи Програмного забезпечення ЄДЕБО. За результатами опрацювання отриманих звернень інформація про недоліки передається розробнику для їх усунення в якомога стислі терміни.

2. Проблема виготовлення дипломів (попередньо надавався перелік навчальних закладів).

Державним підприємством «Інфоресурс» опрацьовується зазначений перелік. На сьогодні опрацьовано вже 80% навчальних закладів (детальна інформація в окремому файлі з переліком НЗ).

3. Відсутність відображення ходу вступної кампанії, у тому числі практично відсутня робота системи «Конкурс».

Розробником програмного забезпечення ЄДЕБО усуваються помилки виявлені у методах взаємодії з інформаційною системою «Конкурс». Роботу зазначеної системи буде налагоджено найближчим часом.

4. Що робити з заявами, в яких не пораховано конкурсний бал, або неправильно визначений конкурсний бал або бал пораховано, але не видно жодного ЗНО і бала атестату, або бал атестату не переведений в 200-бальну шкалу? Які мають бути дії приймальних комісій ВНЗ? Скасовувати, чи затримувати, публікувати списки проблемних абітурієнтів на сайтах? Відсутні рекомендації щодо дії ВНЗ у таких ситуаціях. Абітурієнти та батьки вже цікавляться з цієї проблеми щодо процедури подачі позовів до суду на МОН та ВНЗ, не чекаючи 1 серпня.

Заяви про допуск до участі в конкурсі на навчання до вищого навчального закладу, подані в електронній формі, у яких відображалась не вся інформація, необхідна для їх розгляду навчальним закладом (відсутній конкурсний бал), у ЄДЕБО анульовані.

В особистих електронних кабінетах усіх вступників, заяви яких анульовані, розміщено повідомлення з інформацією про можливість повторної подачі заяви про допуск до участі в конкурсі на навчання до обраного ними вищого навчального закладу. Таке ж повідомлення розсилається зазначеним вступникам на електронні пошти, вказані при реєстрації особистих електронних кабінетів.

5. Неможливо змінити (внести) середній бал «старих» заяв (можливо, зараз вже і нових заяв).

Планується, що функція редагування середнього балу вступника буде доступна вищим навчальним закладам з 18.07.2017.

Змінювати середній бал вступника матиме можливість вищий навчальний заклад, який першим зареєстрував заяву вступника. Іншим вищим начальним закладам, до яких вступником також подано заяви, надходитиме повідомлення про зміну середнього балу.

6. Потрібно зробити «глобальний» пошук по всім заявам Бази, а не тільки для конкретного ВНЗ по цьому ВНЗ.

Загальний перелік усіх заяв поданих вступниками до вищих навчальних закладів не передбачається. Вищому навчальному закладу доступний перелік заяв поданих вступниками безпосередньо до цього вищого навчального закладу.

7. Неможливо виконати сортування у модулі «Заяви».

Сортування поданих вступниками заяв не передбачено. Пропонується здійснювати пошук поданих вступниками заяв за допомогою функції «Фільтрувати».

8. Неможливо роздрукувати заяву абітурієнта, щоб ПК розглянула питання про допуск до конкурсу.

Умовами прийому на навчання до вищих навчальних закладів України в 2017 році передбачено друк поданої вступником в електронному вигляді заяви при наданні ним оригіналів документів після отримання рекомендації на зарахування. Друк таких заяв передбачається реалізувати до 20.07.2017.

9. Немає рішення щодо подальших дій по тим електронним заявам, які з'являлися без конкурсного балу у ЄДЕБО з 12 по 14 липня.

Див. відповідь на питання № 4.

10. Немає чіткого розуміння: з електронними заявами, які вносилися 12-14 липня і в останні дні, все нормально? ВНЗ їх може опрацьовувати чи ні?

Див. відповідь на питання № 4.

11. Пріоритети підтягуються через раз.

Для надання відповіді на питання необхідний більш детальний опис проблеми.

12. Сільський коефіцієнт взагалі не зрозумілий, таке враження, що його ставлять всі, у тому числі, просто скан паспорту з пропискою. Які повинні бути дії ПК у цій ситуації? Скасовувати заяви?

Абітурієнти підвантажують що завгодно в кабінетах, він автоматично відображається, після опрацювання заявки у ВНЗ абітурієнт нічого вже змінити в кабінеті не може.

Планується, що функція видалення неправомірно встановленого сільського коефіцієнта (СК) із заяви вступника буде доступна вищим навчальним закладам з 18.07.2017.

Видаляти СК матиме можливість вищий навчальний заклад, який першим зареєстрував заяву вступника. Іншим вищим начальним закладам, до яких вступником також подано заяви, надходитиме повідомлення про видалення СК.

13. Скан атестату. Абітурієнти можуть завантажити сам атестат, а не додаток з оцінками.

ВНЗ прийняв заявку, далі абітурієнт змінити скан не може, а ВНЗ не може допустити до конкурсу, тому що середній бал не перевірений. І ВНЗ не може повідомити про проблему абітурієнту, адже нема телефону.

Державним підприємством «Інфоресурс» готуються роз’яснення з цього питання, які найближчим часом будуть оприлюднені на офіційному сайті підприємства. Номери телефонів вступника доступні вищим навчальним закладам в заяві вступника.

14. Немає можливості вносити результати вступних іспитів (те ж саме, що з середнім балом).

Результати вступних випробувань можна внести до обраної заяви, натиснувши «Активні дії» - «Редагувати».

15. Немає можливості отримати інформацію для зв`язку з абітурієнтом щоб виправити помилки у заяві (відсутній доступ до телефону).

Номери телефонів вступника доступні вищим навчальним закладам у даних заяви вступника.

16. Не вирішили проблему з глобальним доступом до карток (зараз деяких ми просто не можемо знайти через відсутній документ або через помилку в особових даних).

Вищий навчальний заклад має доступ тільки до карток осіб, які навчаються у цьому вищому навчальному закладі або подали до нього заяву на участь у конкурсному відборі. У модулі ЄДЕБО «Фізичні особи» реалізовано функцію додавання документів.

17. Відсутність показників державного замовлення.

Максимальні обсяги державного замовлення завантажені до відповідного розділу ЄДЕБО. Дані державного замовлення навчальних закладів, підпорядкованих Міністерству освіти і науки України, Міністерству культури України та Міністерству охорони здоров’я України, будуть завантажені в ЄДЕБО найближчим часом.

Обсяги державного (регіонального) замовлення, надані іншими державними (регіональними) замовниками, завантажуються в ЄДЕБО безпосередньо вищими навчальними закладами до відповідних конкурсних пропозицій (тобто згідно з розподілом між конкурсними пропозиціями, передбаченого у вищому навчальному закладі).

18. Відсутність можливості експортувати список заяв.

Зазначене питання найближчим часом буде вирішене розробником програмного забезпечення ЄДЕБО.

19. Колеги дзвонили з різних ВНЗ і у них на одну людину по декілька однакових заявок на одну пропозицію.

Дублікати заяв вступників вже видалені з ЄДЕБО.

20. За відсутності можливості витягувати списки не можемо формувати рейтингові списки, все рахуємо вручну. Людей не вистачає.

Питання передано розробникам для розгляду проблеми.

21. Відсутність можливості додання документів персони.

Див. відповідь на питання № 16.

22. Відсутність можливості змінювати дані ПІБ при наявності документа, що підтверджує цю зміну.

Порядок зміни прізвища, ім’я та по батькові особи розміщено 10.07.2017 на сайті Державного підприємства «Інфоресурс» (розділ «Новини») (пункт 5 Роз’яснення щодо окремих функцій ЄДЕБО, ч.1).

Також див. відповідь на питання № 16.

23. Змінювати/додавати категорію особи (багато помилково встановлених позицій категорій, встановлених абітурієнтами в е-заявах.

Шлях вирішення: розширити права ВНЗ для редагування даних в заявах зареєстрованих у ВНЗ (Інфоресурс неодноразово наголошував, що ЄДЕБО-2017 передбачає більше відповідальності ВНЗ).

Див. відповідь на питання № 5.

24. Пропозиція на 2 курс: приймаємо осіб двох категорій, що змінюють спеціальність з дипломами МС, Б, С, М, та тих що навчаються на бакалавраті не менше одного року на основі атестату.

По інструкції це має бути одна пропозиція, але на практиці це неможливо. Вирішення: при встановленні позначки в пропозиції "»навчання за іншою спеціальністю» дозволити прийом на цю пропозицію з будь-яким документом не нижче атестату (наразі при встановлені цієї позначки прийом можливий з будь-яким документом крім МС).

Див. інформацію розміщену 04.07.2017 на сайті Державного підприємства «Інфоресурс» у розділі «Новини» (пункт 6 Особливостей створення конкурсних пропозицій (питання-відповіді). Звертаємо увагу, що вступ на освітній ступінь бакалавра на основі диплома молодшого спеціаліста не є вступом на «другу вищу освіту».

25. Не вистачає роз`яснень від ТП щодо статусів заяв. Та й самі статуси трохи дивні.

Так, у старій базі ми спершу встановлювали «заяві, що надійшла із сайту» статус «Новий», потім могли встановити «Затримано» з коментарем, що треба уточнити. Далі або допустити, або відмовити.

Зараз же при надходженні заяви із сайту доступно або «Зареєструвати», або «Затримати». Поки будеш писати причину затримки, абітурієнт може встигнути й скасувати заяву... А після «Зареєструвати» доступні статуси – «Допущено», «Відмова», «Скасовано НЗ». От які наслідки статусу «Скасовано НЗ», не зовсім зрозуміло: чи зможе абітурієнт повторно подати заяву з тим же пріоритетом, чи пріоритет буде втрачено?

Наразі присутні заяви без конкурсного балу і навіть без виставленого пріоритету на бюджетні пропозиції. Потрібно роз`яснення, що з ними робити. Також частина абітурієнтів встановили собі сільський коефіцієнт, хоча проживають в селищі міського типу. Як його зняти?

Державним підприємством «Інфоресурс» готуються роз’яснення з цього питання, які найближчим часом будуть оприлюднені на офіційному сайті підприємства.

26. Ще проблема з тими НЗ, які замовляли дипломи у травні в старій базі. Там номери дипломів вивантажувались у реєстр тільки після верифікації наказу на закінчення навчання. Поки НЗ чекали верифікації наказу, стара база припинила функціонування. ТП обіцяла вивантажити ці дипломи в нову базу, щоб НЗ змогли встановити студентам статус «закінчення навчання» і вивантажити дипломи в реєстр. Але поки цього не зроблено...

Питання вже вирішене. Див. інформацію розміщену 17.07.2017 на сайті Державного підприємства «Інфоресурс» у розділі «Новини» (пункт 4 Роз’яснень про внесення заяв-2017. ч.1).

27. Потрібно роз`яснення щодо того хто і яким чином має редагувати середній бал атестату, знімати позначку, що освіта аналогічного рівня здобута, заміняти невірні сканкопії.

Див. відповідь на питання № 5.

28. Некоректно працює налаштування друку журналу реєстрації заяв: весь журнал цілком друкується, а коли друкувати щоденно посторінково, то він виходить пустим.

Питання передано розробникам для розгляду проблеми.

29. Не вистачає вивантаження списку заяв у ЕхсеІ.

Зазначене питання найближчим часом буде вирішене розробником програмного забезпечення ЄДЕБО.

30. Не реалізовано функціонал для друку дублікатів дипломів.

Зазначена функція буде реалізована розробником програмного забезпечення ЄДЕБО орієнтовно до 22.07.2017.

31. Потрібно роз`яснення щодо внесення паперових заяв згідно листа МОН від 14.07.2017 р. № 1/9-395, оскільки наразі база не дає зареєструвати заяву без пільги, видає помилку, що абітурієнт має подавати тільки електронну заяву.

Державним підприємством «Інфоресурс» готуються роз’яснення з цього питання, які найближчим часом будуть оприлюднені на офіційному сайті підприємства.

32. Потрібні чіткі інструкції МОН, що робити з електронними заявами без конкурсного балу. Згідно з умовами прийому, треба публікувати поточні списки за спеціальностями. Якщо робити в «недоопрацьованому» вигляді... буде безліч проблем. У всіх.

Див. відповідь на питання № 4.

Категорія: Корисне | Переглядів: 17 | Додав: друг | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук

2

Новини
Події Обухівщини
Події нашого села
Шкільне життя
Події в Україні
Методична скарбничка
Наука та освіта
Подорожі
Психологія
Творча скарбничка
Технології
Цікаве
Корисне
Свята
Наш сайт
"Підгірцівська ЗОШ І-ІІІ ступенів"

Підгірцівська ЗОШ І-ІІІ ступенів


Корисні лінки
Департамент освіти Київської ОДА
Київський обласний ІПОПК
Освітній портал 'Педпреса'
Український центр оцінювання якості освіти України

Відділ освіти Обухівської РДА

Методкабінет відділу освіти

Освіта в Україні і за кордоном

Освітній портал

ЄвроОсвіта

Освіта в Польщі

Овруцька гімназія ім. А.С.Малишка

Інститут інноваційних технологій і змісту освіти

Підгірцівська ЗОШ І-ІІІ ст.

Від.освіти Володарської РДА

Полтавська школа №19

Шульгинська ЗОШ І-ІІІ ст.

Урок. Сайт учителів почат. класів

Астро-физический портал

Безкоштовний каталог сайтів

Навчальні тести

Цікава математика

Освіта в Україні.Парта

ДНЗ "Зірочка",м.Обухів

ЦТДЮ Київщини

Вірші, пісні Н.Красоткіної

НВК 'СЗОШ-ЗОШ І-ІІІ ст №1 ім.А.С.Малишка'


Айверсайт новостей